Tuesday, April 19, 2011
EXIT TRANCE PRESENTS SPEED アニメトランス BEST 12

Edit: I put some .flac file too..
       link mediafire for mp3 320k finish update.



01 THEME FOR PANTY&STOCKING / Hommarju feat. Yusuke



02 侵略ノススメ☆ / Booing Day feat. mi-mi



03 正解はひとつ!じゃない!! / Hommarju feat. Latte + R.Cena + 405



04 ピンキージョーンズ / Dizzi Mystica feat. R.Cena + 405 + mi-mi



05 OVER SKY / Booing Day feat. Latte



06 MORE-MORE LOVERS!! / Booing Day feat. mi-mi



07 MOON SIGNAL / Icon feat. yumemi + 405



08 本能のDOUBT / Booing Day feat. mamiko



09 HELP!! / Dizzi Mystica feat. yumemi + si-na



10 LAST VISION FOR LAST / Dizzi Mystica feat. yumemi



11 FLY AWAY / Hommarju feat. MFMW



12 COSMOS VS ALIEN / plasma feat. 405



13 DOWN TOWN / MK feat. YURiE



14 絆-KIZUNAIRO-色 / Dizzi Mystica feat. Nahoko



15 カレンデュラレクイエム / MK feat. R.Cena



16 比翼の羽根 / Dizzi Mystica feat. R.Cena



17 GOD ONLY KNOWS第三幕 / Icon feat. YURiE



18 ハートの確率 / Hommarju feat. si-na + Latte



19 メタメリズム / Icon feat. R.Cena





Direct Download and Torrent.
    
    mp3 320k + scan + split

Download!
Download! Download!


    flac + cue + scan

Download!

.

2 comments:

Anonymous said...

flac torrent is dead! please reseed!!

MrTRanCeEviL said...

Now reseed it back. Sorry for delay.

Flag Counter

free counters
hit tracker